آپارتمان مبله در کرمان ۱۱۰ متری

صفحه اصلی » وبلاگ » آپارتمان مبله در کرمان ۱۱۰ متری

 

آپارتمان مبله در کرمان ۱۱۰ متری

 

آپارتمان مبله در کرمان ۱۱۰ متری

متراژ : ۱۱۰ متر مربع
تعداد اتاق خواب: دو خواب
تعداد تختخواب: دو تختخواب دو نفره
سرویس بهداشتی: ایرانی / فرنگی
سیستم گرمایش و سرمایش: دارد
سیستم صوتی و تصویری: تلویزیون و ماهواره
امکانات آشپزخانه: گاز / یخچال / وسایل آشپزی
آدرس: بلوار جمهوری بلوار پزشک

توضیحات

مفتخریم که در گروه کرمان مبله به ارائه بهترین آپارتمان ها جهت رفاه حال مسافرین عزیز پرداخته ایم. آپارتمان فوق در منطقه بلوار پزشک به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین آپارتمان های ما شناخته می گردد.

این  آپارتمانی از لحاظ دسترسی نظیر ندارد. چرا که به سادگی به بلوار جمهوری دسترسی داشته و شما از درب آپارتمان تا خود خیابن تنها به حدود ۵۰ قدم پیاده روی نیاز خواهید داشت. این آپارتمان کاملا نوساز بوده و دارای پارکینگ و آسانسور نیز می باشد. هم چنین لازم به ذکر است که این اپارتمان تنها در حدود ۵ دقیقه با خط تاکسی میدان آزادی  فاصله دارد.

دسترسی خوب، منطقه مناسب و قیمت نسبتا ارزان این اپارتمان سبب محبوبیت بیشتر آن نزد مسافران اقصی نقاط کشور گردیده است. هم چنین نزدیکی فروشگاه های مختلف به این اپارتمان سبب ایجاد سهولت برای خرید شما مسافرین عزیز گشته است.

توجه: جهت رزرو سوئیت می توانید از دکمه تماس با ما در قسمت زیر استفاده کنید.

 

چرا کرمان مبله را برای اجاره خانه در کرمان انتخاب کنیم

 

مجموعه کرمان مبله  با کادری مجرب، جوان، پر انرژی و متعهد می باشد که اقدام به تهیه آپارتمان مبله با امکانات رفاهی مناسب در نقاط مختلف کرمان با سبد قیمتی متنوع برای مشتریان می نماید. دامنه مشتریان مجموعه ارزان جا شامل توریسم، بازرگانان، جهانگردان و افرادی که به نوعی نیاز به اقامت کوتاه مدت در کرمان را دارند می باشد. مشاوران مجموعه کرمان مبله با توجه به نیاز های شما از قبیل نزدیک بودن به مراکز مد نظر شما همچون مراکز درمانی، تجاری و… اقدام به ارائه خدمات آپارتمان مبله در گستره ی کرمان می نمایند.

برای اطلاعات بیشتر با شماره های  ۰۹۰۵۹۶۲۷۰۰۲  و ۰۹۰۱۶۲۳۷۸۷۸ در ارتباط باشید

 

 

در مورد نویسنده : کرمان مبله
مجموعه کرمان مبله مفتخر است به عنوان اولین مرکز اجاره آپارتمان مبله در کرمان شرایط لازم را برای اسکـان مهمانـان و مسافران عزیـز در محیطی امن و با پشتیبـانی .کامل تیم کرمان مبله، به صورت کاملا رسمـی همـراه بـا عقـد قـرارداد فراهــم آورد کرمان مبله ارائـه دهنـده واحـدهای اقامتـی مبـله در قالب آپـارتمان، سوئیت و ویلا .جهت اقامت موقت میهمانان محترم خدمات رزرو را بصورت آنلاین و تلفنی ارائه می نماید.

ارسال نظر

4 × 4 =