چاقوی راین کرمان

صفحه اصلی » کرمان شناسی » راین » چاقوی راین کرمان

چاقوی راین کرمان

 

 

 

چاقوی راین کرمان

بسیاری از مردم استان کرمان از گذشته های دور با سرانگشتان هنرمند خود به تولید صنایع دستی مشغول بوده و علاوه بر تولیدات منحصر به فرد هنری، از این راه امرار معاش می کرده اند ، استقبال هموطنان از صنایع دستی استان کرمان در نمایشگاههای مختلف و خرید صنایع دستی توسط گردشگران خارجی نشان دهنده هنرمندی صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی این استان و زیبایی و ظرافت تولیدات آنهاست ، «چاقوسازی» یکی از این آثار است که از هنرهای بومی و قدیمی شهر راین در استان کرمان به شمار می رود و می توان گفت که شاید قدمت آن به اوایل ساخت ارگ این شهر (ارگ راین) برسد.

 

چرا کرمان مبله را برای اجاره خانه در کرمان انتخاب کنیم

 

مجموعه کرمان مبله  با کادری مجرب، جوان، پر انرژی و متعهد می باشد که اقدام به تهیه آپارتمان مبله با امکانات رفاهی مناسب در نقاط مختلف کرمان با سبد قیمتی متنوع برای مشتریان می نماید. دامنه مشتریان مجموعه ارزان جا شامل توریسم، بازرگانان، جهانگردان و افرادی که به نوعی نیاز به اقامت کوتاه مدت در کرمان را دارند می باشد. مشاوران مجموعه کرمان مبله با توجه به نیاز های شما از قبیل نزدیک بودن به مراکز مد نظر شما همچون مراکز درمانی، تجاری و… اقدام به ارائه خدمات آپارتمان مبله در گستره ی کرمان می نمایند.

برای اطلاعات بیشتر با شماره های  09059627002  و 09016237878 در ارتباط باشید

در مورد نویسنده : کرمان مبله
مجموعه کرمان مبله مفتخر است به عنوان اولین مرکز اجاره آپارتمان مبله در کرمان شرایط لازم را برای اسکـان مهمانـان و مسافران عزیـز در محیطی امن و با پشتیبـانی .کامل تیم کرمان مبله، به صورت کاملا رسمـی همـراه بـا عقـد قـرارداد فراهــم آورد کرمان مبله ارائـه دهنـده واحـدهای اقامتـی مبـله در قالب آپـارتمان، سوئیت و ویلا .جهت اقامت موقت میهمانان محترم خدمات رزرو را بصورت آنلاین و تلفنی ارائه می نماید.

ارسال نظر

4 + شانزده =