منطقه گردشگری ماهان

صفحه اصلی » کرمان شناسی » منطقه گردشگری ماهان

منطقه گردشگری ماهان

 

 

منطقه گردشگری ماهان

ماهان شهری خوش آب و هوا در جنوب شرقی ایران است، ماهان جاذبه‌های گردشگری و تاریخی زیادی دارد. ازجمله جاذبه‌های تاریخی ماهان می‌توان به باغ شاهزاده، آرامگاه شاه نعمت‌الله ولی خانه شتر گلو و بناهای دیگر اشاره کرد.

 

شهر ماهان این شهر بدون شک یکی از زیباترین شهرهای نه‌تنها کرمان، بلکه از زیباترین شهرهای ایران است. ماهان علاوه بر طبیعت زیبا، آب و هوای بسیار خوبی هم دارد. این شهر به دلیل قرار گرفتن در دامنه کوه‌های جوپار و پلوار از خوش آب و هواترین مناطق کرمان است.

 

شعری با عنوان «در روزی زمین نیست چو کرمان جایی…» درواقع «درروی زمین نیست چو ماهان جایی…» بوده و در طول زمان تغییر کرده است. از محسنات ماهان هرچه بگوییم، باز هم حرف برای زدن وجود دارد، ولی از تمام این تعاریف که بگذریم، ماهان منطقه‌ای است پر از باغ‌های دیدنی و بناهای تاریخی. ازجمله باغ‌ها و بناهای مهم ماهان می‌توانیم به باغ شاهزاده، حمام باغ شاهزاده، مقبره شاه نعمت‌الله ولی خانه یا عمارت شتر گلو، هفت باغ و مجموعه توریستی آسیاب بادی کرمان اشاره کنیم.

در مورد نویسنده : کرمان مبله
مجموعه کرمان مبله مفتخر است به عنوان اولین مرکز اجاره آپارتمان مبله در کرمان شرایط لازم را برای اسکـان مهمانـان و مسافران عزیـز در محیطی امن و با پشتیبـانی .کامل تیم کرمان مبله، به صورت کاملا رسمـی همـراه بـا عقـد قـرارداد فراهــم آورد کرمان مبله ارائـه دهنـده واحـدهای اقامتـی مبـله در قالب آپـارتمان، سوئیت و ویلا .جهت اقامت موقت میهمانان محترم خدمات رزرو را بصورت آنلاین و تلفنی ارائه می نماید.

ارسال نظر

پنج × 3 =