خانه مبله در کرمان ( شماره 188)

صفحه اصلی » وبلاگ » خانه مبله در کرمان ( شماره 188)

 

خانه مبله در کرمان ( شماره 188)

 

 

خانه مبله در کرمان ( شماره 188)

یک واحد خانه مبله در کرمان برای اجاره روزانه موجود است

این آپارتمان مبله واقع در شهرک باهنر

واحد  نوساز و تمیز میباشد

امکانلت رفاهی تکمیل فقط کافیست با ما برای مشاوره و بازدید رایگان تماس بگیرید

 

رزرو آپارتمان مبله در کرمان

 

 

بهترین خانه های مبله در کرمان را از ما بخواهید چرا که کرمان مبله با بیش از 12 سال سابقه در امر اجاره آپارتمان مبله در کرمان در حال فعالیت است

 

امکانات رفاهی خانه مبله در کرمان

1- پارکینگ

2- اجاق گاز

3- ماکرویو

4- یخچال

5- چای ساز

6- قهوه ساز

7- ظروف پخت پز کامل آشبزخونه

8- تخت دو نفره در هر اتاق

9- تلویزیون

10- رسیور

11- دی وی دی

12- سرویس فرنگی و ایرانی

13- مبلمان راحتی

14 – و ……….

 

بهترین انتخاب شما برای اجاره روزانه خانه مبله در کرمان ما هستیم

کرمان مبله با مدیریت جناب آقای صداقت با بیش از 12 سال فعالیت در امر اجاره روزانه آپارتمان مبله در کرمان میباشد

گنبد جبلیه کرمان

گنبد جبلیه کرمان در منتهی‌الیه شرقی کرمان در نزدیکی دو قبرستان صاحب‌الزمان و سیدحسین، گنبد بزرگ و عجیبی از سنگ و گچ بنا شده است. این گنبد هشت ضلعی که به گنبد گبری نیز شهرت دارد تماما از سنگ است و عرض پی آن نیز در پایه به ۳ متر می‌رسد. در هشت طرف آن هشت در به عرض ۲ متر قرار گرفته که اخیرا برای مستحکم ساختن بنا و جلوگیری از تخریب آن درگاه‌ها را با سنگ مسدود کرده‌اند و فقط یکی را باز گذاشته‌اند. سقف گنبد از آجر ساخته شده و داخل آن ظاهرا دارای تزئینات گچ‌بری بوده که قسمت بالای آن ریخته و قسمت پایین بنا اگر تزئیناتی هم داشته از بین رفته است. مصالح به کار رفته در دیوارها، سنگ لاشه با ملات گچ از بیرون و آهک از داخل است. مساحت وسیعی از محیط این بنا درخت‌کاری شده و نوعی جنگل مصنوعی را پدید آورده است. پوشش درختان کاشته شده، درختان سرو و کاج می‌باشد و جنگلی با نام جنگل قایم را تشکیل داده‌اند که از تفرجگاه‌های کرمان است. این گنبد پس از مرمت به گنجینه جبلیه (کتیبه‌های تاریخی) تبدیل شده است.

 

 

خانه مبله در کرمان ( شماره 188)

در مورد نویسنده : کرمان مبله
مجموعه کرمان مبله مفتخر است به عنوان اولین مرکز اجاره آپارتمان مبله در کرمان شرایط لازم را برای اسکـان مهمانـان و مسافران عزیـز در محیطی امن و با پشتیبـانی .کامل تیم کرمان مبله، به صورت کاملا رسمـی همـراه بـا عقـد قـرارداد فراهــم آورد کرمان مبله ارائـه دهنـده واحـدهای اقامتـی مبـله در قالب آپـارتمان، سوئیت و ویلا .جهت اقامت موقت میهمانان محترم خدمات رزرو را بصورت آنلاین و تلفنی ارائه می نماید.

ارسال نظر

بیست + 9 =