اجاره یک روزه خانه در کرمان

صفحه اصلی » وبلاگ » اجاره یک روزه خانه در کرمان

 

اجاره یک روزه خانه در کرمان

اجاره یک روزه خانه در کرمان

آپارتمان مبله

 

اجاره آپارتمان مبله موقت در کرمان (مبله کامل) در بهترین ساختمان و شیک ترین منطقه ی جمهوری با تمامی امکانات رفاهی به صورت موقت یا کوتاه مدت /اجاره روزانه،ماهیانه،سالانه/برای مسافران عزیز ایرانی و خارجی آماده شده است این آپارتمان مبله بسیار شیک و نوساز بوده و از همه نظر کامل میباشد.

مشخصات این سوئیت:این سوئیت مبله دارای همه ی وسایل و امکانات رفاهی میباشد و کله وسایل اشپزخانه ،مبلمان،LED، تخت خواب و امکانات پخت و پز غذا و چایی و قهوه نو برند برای پزیرایی از مهمانان عزیز ایرانی و خارجی فراهم شده است.

مشخصات ساختمان این سوئیت مبله:این سوئیت در یک ساختمان نوساز 5 طبقه ی تک واحدی در طبقه ی سومقرار گرفته است و ساختمان دارای سرایداری و نگهبانی 24 ساعته برای امنیت شما عزیزا میباشد/ساختمان این سوئیت مبله دارای پارکینگ ،انباری،آسانسور حمل نفرآسانسور حمل بار و درب رموت برای پارکینگ،سیستم سرمایشی اسپلیت و گرمایشی پکیج و حرارت از کف میباشد/نمای این آپارتمان مبله بسیار زیبا و نورپردازی شده است و از سنگ و آجر انگلیسی ساخته شده است/ساختمان این سوئیت مبله دارای سیستم هشتار دود ،گاز و اطفاء حریق میباشد،کل نور پردازی و لامپ های راه رو ها و پارکینگ این سوییت مبله دارای سنسور میباشد/این آپارتمان مبله بسیار شیک و ارزان ودارای سرویس فرنگی و ایرانی میباشد.

محله و اماکن مهم این سوئیت مبله:ای آپارتمان مبله در بلوار پزشک واقع شده است/راه های ارتباطی این آپارتمان مبله عبارت است از بلوار جمهوزی،جاده تهران

برای رزرو این آپارتمان مبله با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

09059627002  و 09016237878

مدیریت سایت کرمان مبله : آقای صداقت

کرمان مبله بورس آپارتمان مبله سوئیت،هتل آپارتمان،منزل مبله در کرمان ،آپارتمان مبله کرمان ،سوئیت مبله کرمانو شهرهای مجاور با کرمان مبله  دیگر نگران اقامت خود در کرماننباشد کافیست هر جا و هر زمانی تماس بگیرید،کیفیت و قیمت تبلیغ ماست.

آپارتمان مبله کرمان،اجاره سوئیت موقت کرمان، اجاره خانه مبله کرمان،اجاره خانه در کرمان،اجاره سوئیت در کرمان،اجاره سوئیت ارزان ،اجاره خانه مبله ارزون،اجاه واحد مبله فاجاره اپارتمان مسکونی مبله ،اجاره اپارتمان اداری مبله، اجاره اتاق کرمان،کرمان اجاره اتاق،اجاره سوئیت در کرمان ، سوئیت کوتاه مدت کرمان ،سوئیت کوتاه مدت در کرمان..

 

چرا کرمان مبله را برای اجاره خانه در کرمان انتخاب کنیم

 

مجموعه کرمان مبله  با کادری مجرب، جوان، پر انرژی و متعهد می باشد که اقدام به تهیه آپارتمان مبله با امکانات رفاهی مناسب در نقاط مختلف کرمان با سبد قیمتی متنوع برای مشتریان می نماید. دامنه مشتریان مجموعه ارزان جا شامل توریسم، بازرگانان، جهانگردان و افرادی که به نوعی نیاز به اقامت کوتاه مدت در کرمان را دارند می باشد. مشاوران مجموعه کرمان مبله با توجه به نیاز های شما از قبیل نزدیک بودن به مراکز مد نظر شما همچون مراکز درمانی، تجاری و… اقدام به ارائه خدمات آپارتمان مبله در گستره ی کرمان می نمایند.

برای اطلاعات بیشتر با شماره های  09059627002  و 09016237878 در ارتباط باشید

 

در مورد نویسنده : کرمان مبله
مجموعه کرمان مبله مفتخر است به عنوان اولین مرکز اجاره آپارتمان مبله در کرمان شرایط لازم را برای اسکـان مهمانـان و مسافران عزیـز در محیطی امن و با پشتیبـانی .کامل تیم کرمان مبله، به صورت کاملا رسمـی همـراه بـا عقـد قـرارداد فراهــم آورد کرمان مبله ارائـه دهنـده واحـدهای اقامتـی مبـله در قالب آپـارتمان، سوئیت و ویلا .جهت اقامت موقت میهمانان محترم خدمات رزرو را بصورت آنلاین و تلفنی ارائه می نماید.

ارسال نظر

9 − هشت =