اجاره سوئیت در کرمان یک روزه

صفحه اصلی » وبلاگ » اجاره سوئیت در کرمان یک روزه

اجاره سوئیت در کرمان یک روزه

 

 

اجاره سوئیت در کرمان یک روزه

اجاره آپارتمان مبله در کرمان روزانه
اجاره آپارتمان مبله در کرمان روزانه اجاره سوئیت در کرمان، ابتدایبلوار پزشک.مجموعه کرمان مبله متخصص در اجاره سوئیت در کرمان می باشد.یک واحد آپارتمان یک خوابه واقع در بلوار پزشک به مساحت 95متر دارای امکانات رفاهی راحت و مورد نیاز شما مهمانان گرامی برای ارائه خدمت به شما آماده است.
این واحد اجاره آپارتمان روزانه در کرمان دارای :
– سرویس خواب دو نفره همراه با روتختی
– سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی
– تلویزیون
– سرویس مبلمان ۶ نفره همراه با میز ناهار خوری ۴ نفره
– سرویس کامل آشپزخانه همراه با ظروف غذا خوری وچایی خوری و سرویس قاشق و چنگال
– وهمچنین سرویس قابلمه
– سیستم گرمایش و سرمایش
اجاره سوئیت در کرمان با بهترین امکانات رفاهی در اختیار ماست .

دسترسی به منزل مبله کرمان
این واحد مبله از نظر دسترسی به دیگر نقاط شهر از طریق ایستگاه های اتوبوس و ایستگاه تاکسی که در نزدیکی این واحد قرار گرفته است و حتی تاکسی بی سیم وایستگاه های اتوبوس رانی به راحتی امکان پذیر است و این واحد به میدان آزادی  امکان دسترسی آسانی دارد .
در نزدیک این واحد مبله مراکز خرید تجاری و تفریحی مناسبی برای شما قرار گرفته است و همچنین در حوالی این واحد بوستان و پارک زیبایی با محیط سالم و آرام قرار دارد از دیگر امکانات رفاهی این واحد مبله این است که در فاصله زمانی ۶ دقیقه ای تا این واحد سوپر مارکت و نانوایی و دارو خانه قرار گرفته است .

چرا کرمان مبله را برای اجاره خانه در کرمان انتخاب کنیم

 

مجموعه کرمان مبله  با کادری مجرب، جوان، پر انرژی و متعهد می باشد که اقدام به تهیه آپارتمان مبله با امکانات رفاهی مناسب در نقاط مختلف کرمان با سبد قیمتی متنوع برای مشتریان می نماید. دامنه مشتریان مجموعه ارزان جا شامل توریسم، بازرگانان، جهانگردان و افرادی که به نوعی نیاز به اقامت کوتاه مدت در کرمان را دارند می باشد. مشاوران مجموعه کرمان مبله با توجه به نیاز های شما از قبیل نزدیک بودن به مراکز مد نظر شما همچون مراکز درمانی، تجاری و… اقدام به ارائه خدمات آپارتمان مبله در گستره ی کرمان می نمایند.

برای اطلاعات بیشتر با شماره های  09059627002  و 09016237878 در ارتباط باشید

 

در مورد نویسنده : کرمان مبله
مجموعه کرمان مبله مفتخر است به عنوان اولین مرکز اجاره آپارتمان مبله در کرمان شرایط لازم را برای اسکـان مهمانـان و مسافران عزیـز در محیطی امن و با پشتیبـانی .کامل تیم کرمان مبله، به صورت کاملا رسمـی همـراه بـا عقـد قـرارداد فراهــم آورد کرمان مبله ارائـه دهنـده واحـدهای اقامتـی مبـله در قالب آپـارتمان، سوئیت و ویلا .جهت اقامت موقت میهمانان محترم خدمات رزرو را بصورت آنلاین و تلفنی ارائه می نماید.

ارسال نظر

10 − ده =