اجاره خانه ویلایی مبله روزانه در کرمان

صفحه اصلی » وبلاگ » اجاره خانه ویلایی مبله روزانه در کرمان

اجاره خانه ویلایی مبله روزانه در کرمان

 

 

اجاره خانه ویلایی مبله روزانه در کرمان

اجاره خانه ویلایی استخر دار در خیابان شفا با مساحت 450 متر با قیمت مناسب

یک ساختمان ویلایی با مساحت 450 متر به صورت فول مبله با تمامی امکانات به صورت ماهیانه ،هفتگی روزانه اجاره داده میشود.

این ساختمان در یک زمین 800 متری در یکی از منطقه های شفا باحیاط باغ بسیار زیبا و بینظیر که دارای استخر و مشاعات بسیار زیبا و دل نشین میباشد این خانه مبله دارای تمامی امکانات و وسایل اعم از ال سی دی مبلمان بسیار شیک و مجلل نهار خوری لباس شویی،تمامی امکانات برای زندگی موقت را به بهترین نحو می باشد و بسسیار مناسب برای مسافران و میهمانان ایرانی و خارجی شما عزیزان میباشد

این منزل مبله دارای استخرفسونا،جکوزی…. میباشد

یکی از ویژگی های این منزل مبله بزرگی و جادار بودن آن هستش،همانطور که در تصویر می بینید بسیار مناسب برای مهمان های خارجی شما میباشد این منزل مبله بسیار تمیز و میباشد  هر بار تمامی وسایل و ملافه های ان شسته میشود و مناسب برای مشکل پسندان می باد.

 

چرا کرمان مبله را برای اجاره خانه در کرمان انتخاب کنیم

 

مجموعه کرمان مبله  با کادری مجرب، جوان، پر انرژی و متعهد می باشد که اقدام به تهیه آپارتمان مبله با امکانات رفاهی مناسب در نقاط مختلف کرمان با سبد قیمتی متنوع برای مشتریان می نماید. دامنه مشتریان مجموعه ارزان جا شامل توریسم، بازرگانان، جهانگردان و افرادی که به نوعی نیاز به اقامت کوتاه مدت در کرمان را دارند می باشد. مشاوران مجموعه کرمان مبله با توجه به نیاز های شما از قبیل نزدیک بودن به مراکز مد نظر شما همچون مراکز درمانی، تجاری و… اقدام به ارائه خدمات آپارتمان مبله در گستره ی کرمان می نمایند.

برای اطلاعات بیشتر با شماره های  09059627002  و 09016237878 در ارتباط باشید

 

در مورد نویسنده : کرمان مبله
مجموعه کرمان مبله مفتخر است به عنوان اولین مرکز اجاره آپارتمان مبله در کرمان شرایط لازم را برای اسکـان مهمانـان و مسافران عزیـز در محیطی امن و با پشتیبـانی .کامل تیم کرمان مبله، به صورت کاملا رسمـی همـراه بـا عقـد قـرارداد فراهــم آورد کرمان مبله ارائـه دهنـده واحـدهای اقامتـی مبـله در قالب آپـارتمان، سوئیت و ویلا .جهت اقامت موقت میهمانان محترم خدمات رزرو را بصورت آنلاین و تلفنی ارائه می نماید.

ارسال نظر

یک × پنج =