اجاره آپارتمان مبله در کرمان

صفحه اصلی » وبلاگ » اجاره آپارتمان مبله در کرمان

اجاره آپارتمان مبله در کرمان

 

 

اجاره آپارتمان مبله در کرمان

اجاره آپارتمان مبله در کرمان آماده پذیرایی از مسافران محترم می باشد

1- اجاره به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه
2-اجاره مستقیم از مالک بدون پرداخت کمیسیون
3-مبله کامل شامل : یخچال ، گاز ، تخت ، تلویزیون و . . .
4-دسترسی آسان به مرکز شهر کرمان

جهت رزرو و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 09059627002  و 09016237878 تماس بگیرید

 

کرمان مبله  فعالیت خود را از سال 90 در کرمان آغاز کرد.با تلاش مستمر گروه کرمان مبله و همکاری شما عزیزان توانستیم تا امروز افتخار میزبانی از شما عزیزان را در آپارتمان های مبله کرمان داشته باشیم . امید است که بتوانیم هر روز بهتر از قبل رضایت شما عزیزان را جلب کنیم و تمام سعی خود را در بهینه کردن سوئیت های مبله و تجهیزات آپارتمان های مبله می نماییم. در حال حاضر کرمان مبله واحدهای متعددی در سطح کرمان دارد و تلاش در بهبود کیفیت و کمیت واحدها دارد. اجاره آپارتمان مبله در شهرک باهنر ،اجاره آپارتمان مبله در بلوار پزشک ،اجاره آپارتمان مبله در بلوار پزشک ،اجاره آپارتمان مبله بلوار جمهوزی ،اجاره آپارتمان مبله در شفا ، اجاره آپارتمان مبله در خیابان شریعتی  و . . . جزو خدمات کرمان مبله می باشد که در قسمت گالری تصاویر و توضیحات آپارتمان ها امکانات کامل درج شده است .لازم به ذکر است که تمامی واحد ها از امکانات مساوی و قیمت یکسان برخوردار می باشند ، برتری اقامت در آپارتمان های کرمان مبله  نسبت به اقامت در هتل یا مسافرخانه داشتن تجهیزات آشپزی و شستشو و پذیرایی از مهمان می باشد. اگر برای اقامت از هتل های چند ستاره استفاده کنید حتی برای صرف چای باید به کافی شاپ هتل بروید در صورتی که در آپارتمان های مبله این محدودیت ها را ندارید. در زمان جستجو جهت یافتن آپارتمان مبله ممکن است مشاوران عزیز آپارتمان های کرمان مبله را به شما معرفی کنند یا عکس آپارتمان های مبله ما را در سایت های خودشان درج کرده باشند و با قیمت بالاتر به شما مسافران محترم معرفی نمایند. ولی در نهایت شما این آپارتمان ها را از گروه کرمان مبله و با قیمتی که در سایت درج شده تحویل میگیرید . بنابراین به نفع شماست که در انتخاب دقت نمایید.

چرا کرمان مبله را برای اجاره خانه در کرمان انتخاب کنیم

 

مجموعه کرمان مبله  با کادری مجرب، جوان، پر انرژی و متعهد می باشد که اقدام به تهیه آپارتمان مبله با امکانات رفاهی مناسب در نقاط مختلف کرمان با سبد قیمتی متنوع برای مشتریان می نماید. دامنه مشتریان مجموعه ارزان جا شامل توریسم، بازرگانان، جهانگردان و افرادی که به نوعی نیاز به اقامت کوتاه مدت در کرمان را دارند می باشد. مشاوران مجموعه کرمان مبله با توجه به نیاز های شما از قبیل نزدیک بودن به مراکز مد نظر شما همچون مراکز درمانی، تجاری و… اقدام به ارائه خدمات آپارتمان مبله در گستره ی کرمان می نمایند.

برای اطلاعات بیشتر با شماره های  09059627002  و 09016237878 در ارتباط باشید

 

در مورد نویسنده : کرمان مبله
مجموعه کرمان مبله مفتخر است به عنوان اولین مرکز اجاره آپارتمان مبله در کرمان شرایط لازم را برای اسکـان مهمانـان و مسافران عزیـز در محیطی امن و با پشتیبـانی .کامل تیم کرمان مبله، به صورت کاملا رسمـی همـراه بـا عقـد قـرارداد فراهــم آورد کرمان مبله ارائـه دهنـده واحـدهای اقامتـی مبـله در قالب آپـارتمان، سوئیت و ویلا .جهت اقامت موقت میهمانان محترم خدمات رزرو را بصورت آنلاین و تلفنی ارائه می نماید.

ارسال نظر

بیست − نه =