اجاره ساعتی آپارتمان به مجردهادر تهران

صفحه اصلی » عمومی » اجاره ساعتی آپارتمان به مجردهادر تهران

اجاره ساعتی آپارتمان به مجردهادر تهران

 

اجاره ساعتی آپارتمان به مجردهادر تهران

این آپارتمان‌ها که بیشتر در مساحت‌های ۴۰ تا ۵۰ متری است، به صورت ساعتی به افراد متقاضی اجاره داده می‌شود
به تازگی در برخی محلات پایتخت، خانه‌هایی تحت عنوان «آپارتمان‌های ساعتی و اتاق‌های مبله» برای اجاره به افراد مجرد راه‌اندازی شده که واکنش پلیس امنیت اخلاقی را در پی داشته است.
این آپارتمان‌ها که بیشتر در مساحت‌های ۴۰ تا ۵۰ متری است، به صورت ساعتی به افراد متقاضی اجاره داده می‌شود.

به گزارش جوان این آپارتمان‌ها به محفل و پاتوق امنی برای افراد خلافکار تبدیل شده است. استعمال مواد مخدر، تکثیر و توزیع فیلم‌های غیراخلاقی و در مواردی اعمال منافی عفت در این آپارتمان‌ها انجام می‌شود که غفلت مسئولان انتظامی برای برخورد با عوامل راه‌اندازی این خانه‌ها زمینه گسترش این نوع از مراکز فساد را فراهم کرده است.

طبق گزارش‌های رسیده و تماس تعدادی از شهروندان این خانه‌ها بیشتر درحوالی منطقه هفت تیر و شهرک غرب اجاره داده می‌شود و شیوه اجاره این خانه‌ها هم به این صورت است که صاحب خانه‌ها واحدهای استیجاری خود را برای یک هفته، یک روز و حتی چند ساعت اجاره می‌دهند و در قبال آن اجاره‌ای چند صد هزار تومانی از مستأجران دریافت می‌کنند.

سردار روز بهانی: پرونده آپارتمان‌های ساعتی را بررسی می‌کنیم

این در حالی است که مسئله آپارتمان‌های ساعتی با صحبت‌های رئیس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی وارد فاز جدید شده است. به گفته سردار روزبهانی گزارش‌هایی در این باره به پلیس اماکن عمومی ارسال شده و پرونده ویژه‌ای با موضوع آپارتمان‌های مبله و اجاره‌ای به صورت ساعتی در پلیس اماکن عمومی درحال بررسی است.

کارشناس انتظامی: مواظب دفاتر معاملات ملکی غیرمجاز باشید

«جوانان باید نسبت به تبلیغات کاذب برخی دفاتر معاملات ملکی هوشیار باشند». سرهنگ بهرام اسفندیاری کارشناس انتظامی با بیان این مطلب به «جوان» می‌گوید: یکی از عوامل اصلی گسترش خانه‌های ساعتی در پایتخت، برخی بنگاه‌های معاملات ملکی غیرمجاز هستند که در ماه‌های گذشته با تبلیغات کاذب به دنبال اخذ مبالغ کلان از جوانان و اغفال آنها هستند.

به باور وی اینگونه از جرایم تنها از سوی بنگاه‌های مسکن غیرمجاز صورت می‌گیرد، چرا که صاحبان آنها به راحتی با خانه‌های خالی یک محل آشنا هستند و در مدت کوتاهی نسبت به قولنامه یا خرید این خانه‌ها اقدام می‌کنند.

جامعه‌شناس: فرهنگ زندگی فردی نداریم

اما فرهاد طهماسبی جامعه‌شناس درباره گسترش آپارتمان‌های ساعتی نظر متفاوتی دارد، به باور وی درکشور ما به دلیل اینکه فرهنگ‌سازی فردگرایی و زندگی تک نفره وجود ندارد، این نوع خانه‌ها می‌تواند باعث افزایش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه شود و افراد با زندگی در این خانه‌ها به نوعی دچار یک استقلال‌طلبی کاذب می‌شوند که این موضوع درجوانان بسیار خطرناک‌تر خواهد بود.

وی با بیان این مطلب به «جوان» می‌گوید: جوانان مجرد به دلیل ازدواج نکردن و برطرف شدن نیازهای جنسی به دنبال اماکن خلوت و درحقیقت پناهگاهی به دور از خانواده هستند که این نوع از خانه‌ها زمینه ساز تحریک جوانان است و می‌تواند به اماکن امنی برای رشد انواع بزه‌های اجتماعی تبدیل شود.

به هر روی به نظر می‌رسد موضوع اجاره آپارتمان‌های ساعتی با وارد شدن مسئولان نیروی انتظامی و اظهارنظر کارشناسان وارد مرحله خطرناکی شده است، که چنانچه اقدامات جدی و برخورد قانونی با عوامل اجاره این خانه‌ها صورت نگیرد، باید در انتظار جرایم جدید و حتی سازمان‌یافته در کشور باشیم!

در مورد نویسنده : کرمان مبله
مجموعه کرمان مبله مفتخر است به عنوان اولین مرکز اجاره آپارتمان مبله در کرمان شرایط لازم را برای اسکـان مهمانـان و مسافران عزیـز در محیطی امن و با پشتیبـانی .کامل تیم کرمان مبله، به صورت کاملا رسمـی همـراه بـا عقـد قـرارداد فراهــم آورد کرمان مبله ارائـه دهنـده واحـدهای اقامتـی مبـله در قالب آپـارتمان، سوئیت و ویلا .جهت اقامت موقت میهمانان محترم خدمات رزرو را بصورت آنلاین و تلفنی ارائه می نماید.

ارسال نظر

یک × دو =